Gallery

Orez mediteranean simplu si gustos. Reteta care ii convinge pe copii sa incerce broccoli


Am avut succes teribil cu aceasta reteta incredibil de simpla si totusi gustoasa. Am reusit sa conving numerosi copii sa manance broccoli, inclusiv pe sotul meu :)))

Am folosit: orez, ardei kapia copt, broccoli sotat usor la aburi sau oparit putin in apa cu sare, sare, ulei. Potriviti voi cantitatile in functie de cati musafiri aveti, cat stiti ca mananca, cat orez vreti in comparatie cu broccoli-ul, cat de mult ardei vreti sa gasiti prin orez samd.

Am fiert orezul in apa cu sare si 2 linguri de ulei. Am amestecat in mod constant. Cand apa a scazut si orezul a fost gata, am adaugat ardeiul copt si decojit, tocat marunt. Am adaugat si broccoli-ul deja oparit timp de 2 minute in apa fierbinte. Am amestecat putin si am servit cald.

Adultii au primit cate un vin alb alaturi iar copiii s-au distrat de minune cu o salata de fructe ca desert dupa aceasta masa copioasa. Nu speram sa manance si broccoli-ul si ma asteptam sincer sa il dea deoparte :))) Dar l-au mancat. Mancarea a fost colorata si le-a placut. Le-am cumparat si servetele haioase si coifuri de petrecere iar masa noastra festiva a iesit un succes teribil. Chiar si cu broccoli si orez :)))

Iar desertul a fost o salata de fructe facuta de mine pe loc, din portocale, un kiwi amarat, 3 banane (din astea avem mereu in casa fiindca sunt moartea mea), 5 capsuni destul de ofilite dar reinviate de mine sub jet de apa rece, o mana de cirese si ananas de la conserva fiindca proaspat nu aveam.

Stiti cum e in viata, trebuie sa te descurci cu ce ai, acolo unde esti šŸ™‚ ā¤

Succes mult in tot ce faceti!

2 thoughts on “Orez mediteranean simplu si gustos. Reteta care ii convinge pe copii sa incerce broccoli

Leave a Reply

