Gallery

Salata de post gata in 2 minute. Bomba de vitamine si minerale intr-un bol cu legume


Ador bolurile vegetale, bolurile cu legume si seminte, nuci si verdeturi. Le iubesc, le pozez cu drag, le asamblez cu atentie. Le devorez fara sa mestec bine :)) Voi sa nu faceti asa ci sa va mancati hrana fara graba. Eu am o problema de hipoglicemie si atunci cand imi scade glicemia prea tare si prea repede, nu mai am rabdare sa imi mestec mancarea :)) Nu glumesc.


De curand am descoperit ca bolurile mele de salata nu trebuie intotdeauna sa fie verzi, desi ador verdele si stiu ca toate legumele verzi sunt puternic alcalinizante, deci omoara virusi, bacterii, ciuperci, microbi si cancerul.

Azi am gatit o salata din: morcovi, pastarnac, radacina de patrunjel, radacina de telina, seminte de canepa (care sunt super vindecatoare pentru persoanele care sufera de endometrioza, cum sunt eu). Am adaugat si putin ulei de masline, care are rol antiinflamator si zeama de lamaie, care are si rol de alcalinizare dar si de protectie impotriva inflamatiei din organism.

Salata a fost geniala si va asigur ca trebuie sa o incercati. Sunt radacinoase insa credeti-ma ca au gust incredibil de bun, mai dulce decat va asteptati. Sunt genial de gustoase si in supa, dar mai ales crude :))

Incercati aceasta reteta vegana si dati-mi feedback, daca e buna, cum vi s-a parut, ce ar mai merge pus in ea ❤ Stiti ca eu sunt mereu in cautare de noi idei culinare!

3 thoughts on “Salata de post gata in 2 minute. Bomba de vitamine si minerale intr-un bol cu legume

  1. azi mi-am cumparat si eu seminte de canepa! le-am intordus intr-o salata! yamy, o sa fac si aceasta salata recomandata de tine! 🙂

    Like

Leave a Reply

