Gallery

Fasole batuta cu tahini si plante aromatice. Combinatia vegana a acestei veri


Fiindca  nu mai am naut turcesc si ma cam oftic, am facut greva si m-am dus in piata noastra de legume si fructe, la Ramnic. Mi-am luat fasole, dom’le :)) Merge de minune cu tahini. Va explic imediat cum s-o pregatiti rapid si simplu si sa o mancati pana la ultima lingura :))


Deci, eu mananc humus in general. Mult si des :)) Dar ideea e ca folosesc naut turcesc si la magazinul de langa mine, turcesc de felul lui, aduceau mereu naut turcesc. Nu am mai gasit decat naut din Canada sau Argentina si nu folosesc pentru ca eu sunt obisnuita cu gustul meu. Daca nu vor mai aduce marca mea preferata, poate ma reprofilez. Pana atunci, mi-am facut fasole batuta 🙂

Am spalat fasolea, am lasat-o la inmuiat cateva ore, am fiert-o ca lumea, am clatit vreo 3 ape.

Apoi am blenduit-o cu putina apa ramasa de la fiert. Am adaugat tahini, ulei de masline, boia de ardei dulce, oregano, busuioc, cimbru, usturoi, sare.

Separat, pentru mine, am adaugat peperoncino, adica ardei iute uscat 🙂 ❤ Il iubesc enorm si nu ma vad gatind fara el, macar o data pe saptamana.

Rezultatul a fost genial si voi mai face fasole batuta cu tahini. Nu e ca humusul de buna insa este foarte gustoasa, extrem de satioasa si merge de minune ca pasta tartinabila in lipie libaneza sau intre felii de paine.

Va recomand sa incercati fasolea batuta cu 2-3 linguri de tahini (pasta de susan). Ii da o consistenta cremoasa, untoasa, foarte apetisanta ❤

Pofta buna si va mai astept pe Vegantini! Gatiti vegan cat mai des, iubiti animalele si traiti o mie de ani cu dieta vegana – vegetariana!

3 thoughts on “Fasole batuta cu tahini si plante aromatice. Combinatia vegana a acestei veri

Leave a Reply

