Gallery

Mazare si cartofi dulci in cea mai captivanta idee de pranz vegan


Incercam lucruri noi 🙂 Incercam sa ne schimbam mentalitatea si atitudinea fata de diverse situatii si oameni din lumea noastra. Incercam sa privim lucrurile si din perspectiva altora. Ascultam si de sfatul altora. Incercam sa facem lucrurile si altfel de pana acum.

In acord cu lectia mea despre flexibilitate, am facut un pranz diferit de tot ce am mancat pana acum. Rezultatul este uimitor ❤ Va invit sa incercati mazare cu cartofi dulci si va asigur ca nu veti regreta.

Ingrediente necesare pentru un pranz vegan delicios: 300 de grame de mazare (eu am folosit mazare congelata, cea mai ieftina marca), 1 morcov, 1 cartof dulce (din soiul de cartofi dulci rosiatici), 1 ceapa, oregano, busuioc, cimbru, ulei de masline, sare.

Cum am procedat? Am sotat morcovul si ceapa, tocate marunt, in putin ulei si o ceasca de apa. Adaugam oregano, busuioc si cimbru. Adaugam si cartoful dulce decojit si tocat marunt. Sotam timp de 5-6 minute si apoi adaugam mazarea congelata, direct din punga. Mai sotam inca 5-7 minute, la foc mediu, cu o cana de apa. Adaugam si 2-3 catei de usturoi, optional.

Incercati cartoful dulce si vedeti daca e gata, daca e perfect patruns. Vrem sa fie moale, usor de facut piure daca il intepati cu furculita. Mazarea poate sa ramana inca verde si sa crantane cand o mestecam. E mai buna asa insa unii o vor perfect gatita si mai moale. E bine si asa 🙂

La final, adaugam sare daca mai e nevoie si stingem focul. Servim cald si alaturi putem sa punem o salata de varza rosie. Merge de minune, va garantez 🙂

Mazarea si cartofii dulci se potrivesc de minune. Mi se pare o combinatie incredibil de gustoasa, foarte dulce, foarte cremoasa, buna pentru un pranz rapid si gustos. Combinatia este incredibil de potrivita si pentru copii, gustul ei dulce fiind un motiv bun sa termine tot din farfurie, cu minim de comentarii si replici :)))

Pofta buna si multa sanatate!

One thought on “Mazare si cartofi dulci in cea mai captivanta idee de pranz vegan

Leave a Reply

