Gallery

Salata vegana cu paste fara gluten. Mancare greceasca sanatoasa


Iubesc mancarea mediteraneana si visul meu este sa imi gasesc un loc in care sa traiesc in aceasta zona. As vrea Italia, Spania sau Grecia, ca zone din aria mediteraneana. Mi se par tari fascinante si le ador si stilul de viata, modul in care se hranesc, cum isi aranjeaza casele, cum comunica, felul in care se imbraca :))


Asa ca ii imit cand am ocazia :)) Si ca sa stiu cum trebuie sa ii imit, mi-am cumparat carti de retete culinare. Parca traiesc in Italia cand gatesc ceva italienesc si parca sunt deja in Grecia cand imi fac o salata greceasca asemenea celei de azi.

Am folosit salata verde, rosii, paste din hrisca, zeama de lamaie, ulei de masline, sare.

Salata a fost incredibila si ma bucur ca am folosit aceasta combinatie. Am avut noroc sa primesc niste paste din hrisca, aduse de cineva din Italia. Am cautat si pe la noi dar sunt destul de scumpe asa ca inca nu cumpar. Mai caut. Gasesc mai ieftin sigur. Am noroc mare la marfa buna si ieftina.

Pana atunci, mananc din pastele acestea. Pana se vor termina… :))) Apoi trec pe paste din porumb fiindca incerc sa tai din gluten.

Mai multe idei de salate vegane si vegetariene gasiti aici. 

 

2 thoughts on “Salata vegana cu paste fara gluten. Mancare greceasca sanatoasa

Leave a Reply

