Gallery

Budinca vegana de ovaz cu topping de visine. Desertul racoritor al acestei veri


Daca aveti pudra de ovaz, nu va sfiiti sa o folositi pentru a pregati deserturi delicioase. Aveti nevoie de pudra de ovaz de la plafar si daca nu gasiti, luati pudra de la sectorul Bebelusi, unde o gasiti la cutii. Pudra de ovaz se dizolva direct in apa calda – fierbinte si se umfla imediat. Are o consistenta cremoasa si este extrem de versatila, in sensul ca are multiple utilizari 🙂


Eu am pus pudra mea de ovaz in apa calda, conform instructiunilor de pe pachet. O cana de apa si 3 lingurite de pudra au fost de ajuns sa imi fac o portie zdravana de budinca vegana. Am adaugat zahar brun, extract de vanilie si la final am folosit visine in compot ❤

Ideea e fantastica. Va asigur ca veti dori sa o repetati. E si de mare efect pentru orice masa festiva dar si pentru o cina in fuga pentru copiii vostri. O budinca de ovaz este si satioasa, consistenta si foarte sanatoasa. Este si o alegere geniala pentru un mic-dejun extrem de sanatos ❤

Pofta buna, multa sanatate si nu uitati sa mai veniti pe Vegantini pentru si mai multe idei de mic-dejun sanatos!

One thought on “Budinca vegana de ovaz cu topping de visine. Desertul racoritor al acestei veri

Leave a Reply

