Gallery

Gratar vegan delicios din 3 ingrediente ideale pentru acest sezon


Cartofi dulci, ardei copt si ceapa 🙂 Mai mult nici nu va trebuie daca vreti un gratar vegan super decent, 100% delicios, simplu si rapid.

Si nu va faceti griji in legatura cu gratarul si carbunii. Acest gratar vegan pe care vi-l recomand eu aici nu are nevoie decat de cuptor de aragaz, cel mai ieftin dintre toate. Noi stam cu chirie si avem un aragaz ieftin si care face totusi toata treaba de care am eu nevoie.

Cum am procedat cu gratarul meu vegan? Am folosit urmatoarele ingrediente: cartofi dulci, ardei kapia si ceapa.

Am taiat cartofii dulci in jumatati, ardeiul kapia doar l-am spalat iar ceapa am taiat-o pe jumatate. Am pus totul in tava de cuptor si am lasat pana cand am vazut ca toate sunt gata. Se fac in acelasi timp dar trebuie sa intoarceti ardeiul kapia pe cealalta parte pe la jumatatea gratarului ca sa se faca toata suprafata si sa nu se arda niciuna.

Am servit totul asa cum am scos din cuptor doar ca am mai presarat eu patrunjel pentru decor dar si pentru aroma. Langa gratar ar merge un piure de cartofi sau o salata de varza 🙂 Cartofii dulci au fost decojiti de pielita groasa si apoi taiati in rondele. Ardeiul trebuie si el depielitat insa acest lucru se face instant fiindca la cuptor ardeii se coc mult mai bine decat pe aragaz, la flacara 🙂  Ceapa coapta este pur si simplu dementiala. Nu credeam ca o voi manca dar trebuie sa recunosc faptul ca ar mai fi trebuit inca vreo 3-4 cepe la cat de bune au fost :)))

Sa aveti pofta, sa va faceti gratar de post oricand aveti chef! E simplu de pregatit, rapid si gustos ❤

One thought on “Gratar vegan delicios din 3 ingrediente ideale pentru acest sezon

Leave a Reply

