Gallery

Pateu vegetal ieftin, fara E-uri, de post, facut acasa in 2 minute


Ca sa nu mai dati fuga la market sa va luati pateu de post cu nshpe E-uri, va ofer eu o reteta buna, simpla, rapida, mai ieftina decat va imaginati ca se poate. E de post, 100% vegana, 100% naturala, merge pe paine, merge pe galete de orez pentru cei care nu sufera glutenul, merge cu nachos de porumb in timp ce va uitati la un film, merge si gol cu lingura, direct din bol :))


Ingrediente necesare: 2 avocado copti, zeama unei lamai mici, sare, ulei de masline 2 linguri, un praf de piper optional, radacina de telina optional.

Eu pun telina ca sa imi iasa mai mult pateu vegetal :))) Matusa Scrooge sunt eu. Va rog sa nu dati numele altcuiva fiindca mie mi se potriveste de minune.

Asa, deci, sa povestim treaba complicata. Se iau cei doi avocado, se decojesc cu aparatul de decojit cartofi, se scot samburii, se dau deoparte ca sa ii plantam in pamant mai incolo.

Miezul de avocado se baga in blender. Acolo se stoarce lamaia si se pune si uleiul de masline. Bagam acolo si telina rasa pe razatoarea mica in prealabil, ca sa nu stricam blenderul pe care am dat 25 de lei acum 3 ani si am de gand sa il mai folosesc pana ies la pensie. Apoi il las mostenire primului nepot care scoate lingura din checul meu tare ca piatra. (Fac niste deserturi de razi cu lacrimi, majoritatea tari beton armat.)

Adaugam si piper, sare putina si daca vreti sa mai experimentati, mai adaugati voi ce mai aveti prin sertarele bucatariei, condimente care va plac, verdeturi aromatice, busuioc, cimbru, ce va mai place.

Blenduiti sa iasa crema ca in poza. Intindeti pe paine si mancati pana va saturati. Eu iau avocado la maxim 2 lei bucata. Daca e mai scump, nu iau. Daca e mai ieftin, iau de toti banii din portmoneu :)))

Sa fiti sanatosi, sa aveti pofta mare, sa mancati bine, sa alegeti Vegantini cand vreti inspiratie culinara ❤

3 thoughts on “Pateu vegetal ieftin, fara E-uri, de post, facut acasa in 2 minute

    1. Doar in Kaufland am gasit avocado cu 1,99 lei bucata si doar in serile de oferte. De obicei dupa ora 20.00 – 21.00, fructele si legumele sunt mai ieftine, uneori la 50% reducere. Intrebati in Kaufland-ul de langa dvs. cand fac reducerea la fructe si legume. Cele mai multe le veti gasi vinerea dar si duminica. Cred ca difera de la Kaufland la Kaufland. Mult succes!

      Like

Leave a Reply

