Gallery

Salata racoritoare pentru o vara torida: vegana, sanatoasa, apetisanta 100%


Daca vreti un pranz rapid si delicios, va recomand o salata. Si la cina tot o salata 🙂 ❤ Si daca nimeriti ingredientele, daca sunt proaspete si de calitate, o veti manca pe toata 🙂


Secretele unei salate bune sunt acestea: ingrediente de calitate, proaspete, reci de la frigider, un sos bun din ulei de masline si zeama de lamaie, sare si piper pentru aroma incredibil de bine scoasa in evidenta.

Azi am pregatit ceva simplu si bun, o salata noua, creativa, originala. Am folosit urmatoarele ingrediente: rucola, salata verde, porumb, ceapa rosie, ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper.

Rezultatul este fantastic. Porumbul a facut toata treaba. Am mancat cautand porumbul printre frunze :)) 

La final, am terminat un bol de salata, eu si sotul meu. Am mancat ca disperatii si ma bucur fiindca a fost o doza mare de verdeata proaspata, sanatoasa, detoxifianta, alcalinizanta. A fost doza noastra de sanatate pentru pranz. La cina urmeaza inca o salata, sa vedem din ce ingrediente :))

Pofta mare, sa fiti sanatosi si nu uitati sa alegeti vegan cat mai des cu putinta! Face bine la trup dar si la spirit ❤

2 thoughts on “Salata racoritoare pentru o vara torida: vegana, sanatoasa, apetisanta 100%

Leave a Reply

