Gallery

Vegiteranean delicios gata in 15 minute. Dieta mediteraneana este cea mai sanatoasa


Vegiteranean inseamna ca este si vegan dar si mediteranean. Dupa mine, este combinatia perfecta pentru o viata sanatoasa, lunga, plina de bucurie si stare de bine cat mai bine resimtita 🙂 Cred ca hrana te poate face mai fericit, poate ajuta la vindecarea starilor depresive si chiar la eliminarea complexa a starilor de melancolie, lipsa de energie sau devitalizare.


Hrana este esentiala pentru mine. De la primele ore din zi sunt atenta ce mananc, ce alimente aleg sa imi pun pe farfurie. Doi morcovi, un mar, o felie de paine integrala, putin ulei de masline cu verdeturi aromatice, o supa de rosii, o salata, un baton energizant, putina ciocolata neagra 🙂

Noi alegem ce mancam.

Azi am ales ceva delicios, 100% vegan si medietaranean. Am folosit 3 dovlecei mici, 2 rosii, masline, ulei de masline, sare, busuioc, oregano, cimbru, o ceapa mare, busuioc proaspat pentru decor.

Am sotat ceapa tocata in putin ulei de masline si o cana de apa. Am adaugat rosiile tocate si am amestecat putin. Am lasat la foc mic. Apoi am adaugat dovleceii si am mai lasat 5 minute la foc mic. Am adaugat maslinele, sarea, verdeturile aromatice si apoi am stins focul si am pus capacul ca sa se innabuse totul.

Am servit o mancare tipic italieneasca – greceasca alaturi de un pahar de limonada facuta in casa, cu lamaie, apa plata, menta si ghimbir ❤

Am mancat divin si i-am multumit universului pentru o masa incredibila. Nu fac asta des, ci doar atunci cand mancarea mea ma surprinde, cand fac ceva cu adevarat uimitor, ceva care sa ma impresioneze enorm. Asta se intampla cel mai des atunci cand sunt prezenta in prezent si mananc cu atentie 🙂 Cel mai des suntem atenti la trecut sau la viitor si mancam ingrijorati sau distrasi. Ar trebui sa ne uitam in farfurie si sa mancam atent, constient. Asa poate ca ne-am bucura mai mult de ce mancam, chit ca sunt niste dovlecei banali 🙂

Sa aveti pofta, sa fiti sanatosi si nu uitati sa mancati vegan din dragoste pentru voi insiva si apoi pentru animale ❤ Au spirit!

One thought on “Vegiteranean delicios gata in 15 minute. Dieta mediteraneana este cea mai sanatoasa

Leave a Reply

