Gallery

Cum sa faci paine indiana chapati acasa la tine in 15 minute


Chapati este o paine indiana fara drojdie. Iese ca un fel de tortila, adica o painica super presata, subtire, ca un fel de lipie libaneza. Eu fiind semi-moldoveanca, le-am reusit mai grosolane :)))


In poza sunt mainile mele modeland coca de chapati din faina, apa, ulei de masline, cimbru, oregano, busuioc, sare. Se vad pete galbene de la uleiul meu de masline, special trimis de soacra mea Olga din Italia. Este cel mai frumos si util cadou pe care ni-l trimite in fiecare an, de doua ori minim 🙂

Cantitatile folosite de mine sunt variabile. Nici eu nu stiu sincer cat am pus exact dar va pot spune ca trebuie sa folositi apa calduta si sa va iasa o coca modelabila ca cea de cozonac, uleioasa si care sa curga atunci cand o luati in maini.

Coca se rupe in gogoloaie pe care le modelam ca pe niste turte si apoi punem in tigaie neaderenta. Nu mai e nevoie de ulei. Le intoarcem pe ambele parti si sunt gata cand sunt rumene. Puneti un capac peste tigaie cand se face painea chapati ca sa se patrunda bine pana la mijloc.

Cand painea s-a racit, puteti sa o taiati pe jumatate si ies doua felii frumoase. Intre ele puneti ce doriti voi 🙂 E ca un sandwich numai ca e mai delicios decat orice ati mancat pana acum ❤

Va rog sa nu va suparati ca nu am cantitati. Promit sa mai fac in curand si sa vin cu masuri clare. Ideea e ca eu lucrez cam dezordonat si ma grabesc. Adesea gatesc impreuna cu cei doi copii ai mei la bucatarie, unul agatat de un picior si celalalt incearca sa ma ajute sa gatesc. Foarte rar am ocazia sa imi masor ingredientele, motiv pentru care aproape niciun desert nu imi iese mai niciodata :)))

Va salut cu mare drag si sper din suflet sa va iasa painea cel putin la fel de bine cum mi-a iesit mie ❤

One thought on “Cum sa faci paine indiana chapati acasa la tine in 15 minute

Leave a Reply

