Gallery

Tocanita rustica de varza cu legume. Cea mai simpla mancare de sezon


Lasi varza sa scada la foc mic impreuna cu legume de sezon si cateva condimente esentiale. La final pui o frunza de busuioc si servesti masa. Cat de simplu suna :)) Si la fel de simplu se si prepara, va asigur. Nu aveti nevoie de niciun pic de efort ca sa pregatiti masa 🙂


Am folosit urmatoarele ingrediente pentru o tocanita vegana delicioasa: 1 varza mare, 2 morcovi, jumatate de telina, 1 radacina de pastarnac, 1 radacina de patrunjel, 2 rosii, patrunjel proaspat, busuioc de decor, 5 catei de usturoi, 2 fire de ceapa verde, ulei, sare, piper.

Am tocat radacinoasele si le-am pus la sotat in 3 linguri de ulei de masline si o cana de apa. Am adaugat in 5 minute si varza tocata marunt si ceapa verde tocata cubulete. Am mai pus 2 cani de apa si am asteptat sa scada totul.

Spre final, cand varza era aproape gata, am adaugat rosiile cuburi, cateii de usturoi maruntiti, sare, piper si am mai lasat la foc mic inca 5-8 minute sa se faca si rosiile. Am decorat cu busuioc si am servit cu vin rosu de tara, ecologic, din struguri culesi de mama si storsi de matusa mea. La Micsunesti inca se mai face un vin senzational, de baut cu masura, cu zgarcenie si pe care sa nu il imparti decat cu cei cu adevarat dragi 🙂 ❤

Sa aveti pofta, sa mancati bine, sa fiti sanatosi, sa va fie drag de animale, sa aveti grija de voi insiva si sa mancati vegan cat mai des cu putinta!

One thought on “Tocanita rustica de varza cu legume. Cea mai simpla mancare de sezon

Leave a Reply

