Gallery

Supa italiana de rosii, gata in 30 de minute. Vegana, delicioasa, racoritoare


Daca nu am supa in fiecare zi, consider sincer ca nu beneficiez de maxim de nutrienti si elemente esentiale pentru organismul meu. Asta se intampla pentru ca foarte multe legume si verdeturi ofera elemente unice atunci cand sunt fierte sau innabusite. Stiti voi, asa cum fac rosiile, de ofera licopen mai mult si de calitate mai mare atunci cand sunt fierte.

Una peste alta, la mine este ziua si supa. Sau ciorba 🙂 Este fix acelasi lucru. Pentru mine, supa – ciorba este o fiertura de legume si verdeturi care imi curata sistemul digestiv, intestinele, colonul, tot organismul.

Supa calda ajuta la intarirea sistemului imunitar si lupta impotriva virusilor si bacteriilor – infectiilor din corp.

Supa calda pune tot organismul in miscare, il trezeste la viata. Ati observat cum va creste temperatura corpului dupa un castron de ciorba calda? Ei bine, tot organismul s-a activat si incep sa puna in miscare sangele si limfa. Organismul are putere mai mare de detoxifiere si vindecare dupa fiecare castron de supa – ciorba calda.

Azi am pregatit o supa italieneasca din legume, un fel de minestrone vegan. Este o mancare vegana simpla, care nu ar trebui sa va lipseasca din meniul saptamanal. Adica macar o data pe saptamana sa aveti pe masa o supa-crema de legume. Daca are si rosii, e si mai bine fiindca licopenul ajuta enorm tot corpul.

Am folosit: 1 morcov, 1 pastarnac, 1 radacina de patrunjel, 1 telina mica, 3 rosii, busuioc, oregano, cimbru, sare, ulei de masline, usturoi.

Am fiert radacinoasele dupa ce le-am tocat grosier. Separat, am sotat rosiile tocate marunt cu mirodeniile de mai sus, putin ulei de masline si 2 catei de usturoi pisati marunt. Am adaugat o cana de apa si am lasat sa scada la foc mic.

Cand sosul de rosii este gata, se poate turna peste supa de radacinoase. Mai lasam sa dea 2 clocote, timp de maxim 5 minute. Apoi stingem focul si blenduim abia cand supa este rece.

Supa se serveste dupa plac, rece sau calda. Cum va spuneam, eu o prefer calduta fiindca atunci curata intestinele cel mai bine si activeaza sistemul imunitar, plus ca pune limfa la treaba 🙂

Sa fiti sanatosi, sa aveti mancare buna pe masa, sa gatiti cu drag si sa va ganditi la lucruri frumoase atunci cand gatiti. Mancarea iese mai bine 🙂

Leave a Reply

