Vegantini nu se mai muta si nu se va sterge

Fiindca am 8000 de fani care vor sa ramana la curent cu retetele mele, Vegantini nu dispare, nu se va sterge.

Bucataria din Livada trebuia sa fie noul blog culinar si va ramane si el. Este un proiect separat, frumos si el, cu retete vegetariene delicioase.

Insa Vegantini va ramane Vegantini, blog culinar cu mancare vegana, chiar daca eu nu sunt vegana. Gatesc vegan din placere si cu mare drag. Fac cele mai tari retete culinare vegane si vegetariene din cate am mancat vreodata si acesta este un dar, un talent pe care il iubesc si la care nu voi renunta.

Deci, da! Poti sa ai blog culinar cu mancare vegana si daca nu esti vegan. 

Eu sunt un exemplu. Nu trebuie sa fii vegan ca sa mananci paste vegane, deserturi vegane, mancare vegana cu ciuperci si dovlecei, tocanite de broccoli si de zucchini, tarte vegane si sandvisuri vegane. ❤

Va astept cu drag pe toti cei care stiti ce retete culinare ofer eu. Sunt sanatoase, simple si rapide, cat mai gustoase si usor de realizat ❤

Acesta este Vegantini. Si cui nu ii place, il poftesc sa nu ramana pe blogul meu. Sa mearga unde ii surade lui inima ❤


Leave a Reply

