3 gustari sanatoase pentru orice moment al zilei


Luam gustari intre mic dejun si pranz cel mai des. Sunt mici imbucaturi care ne tin de foame pana la urmatoarea masa. Aceste mici gustari sunt menite si sa ne aduca energie si sa ne echilibreze nivelul glicemiei in organism.


3 exemple de gustari sanatoase si delicioase, rapid de pregatit:

  1. Salata de vinete cu ceapa, sare, ulei de masline. Decorati cu frunze de oregano sau busuioc. Daca aveti arsuri la stomac din cauza vinetelor, va recomand sa faceti o salata de vinete in care sa puneti si putin morcov fiert sau dovlecel fiert. Morcovul si dovlecelul taie din arsurile stomacale.
  2. Humus cu felii de ardei gras, rondele de castraveti, felii de dovlecei cruzi sau zucchini. Humusul se face deosebit de simplu, din naut fiert si blenduit, ulei de masline, tahini, sare, chimion, usturoi.

  3. Piure de cartofi dulci. Este probabil cea mai sanatoasa gustare pentru echilibrarea nivelului a glicemiei, pentru mai multa energie, pentru o doza mare de vitamine si minerale. Fierbeti cartofii dulci dupa ce i-ati decojit si apoi pisati-i cu furculita sau la blender. Nu este nevoie sa adaugati sare decat daca asa va place.

Mai sunt zeci si sute de gustari sanatoase, delicioase si usor de pregatit. Mai sus v-am oferit 3 exemple de gustari pe care le-am pregatit de curand si pe care le ador in perioada aceasta a anului.

Sa fiti sanatosi, sa gatiti usor si rapid, sa aveti pace si iubire in casa!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s