Paste cu rosii, ardei copti si busuioc. Mancare vegana incredibila


Mancare vegana incredibila, simpla, delicioasa, sanatoasa, ieftina, rapida. Chiar nu stiu ce lipseste de aici :)) Probabil ca nimic si asta ma bucura enorm fiindca despre asta este Vegantini al meu πŸ™‚ Blogul meu povesteste despre mancarurile acelea despre care vorbesti cu toata increderea ca sunt ceea ce vrei oricand, la orice ora, indiferent de sezon.

Astazi am facut un sos demential din: 2 ardei copti si taiati marunt, 2 rosii tocate microscopic si fara coaja, sare, ulei de masline, usturoi, busuioc proaspat.

Am pus la foc ardeiul copt si rosiile tocate marunt in 3-4 linguri de ulei de masline. Am adaugat si usturoiul pisat marunt si sare. In maxim 7 minute am pus pastele fierte al dente.

Apoi am ornat cu busuioc si am servit cu vin alb πŸ™‚ Puteam sa mananc si 2 tigai insa nu am facut asa mult :)) Si tigaia din poza am impartit-o cu Adi, care a zis ca daca mergem vreodata in Italia, asta vrea sa manance. Si nimic altceva :))

Minte frumos iubitul meu si pentru asta il ador mult :)) ❀ Italia este locul unde pastele te pot face sa ramai. Asa cred. Asa aud ca este. Si pana cand voi afla, exersez propriile mele paste, cum imi imaginez eu ca fac italiencele adevarate :)) ❀

Sa aveti succes in tot ce faceti si multa sanatate!

PS: Va mai astept pe blog cand aveti chef de ceva bun, gustos, delicios, vegetarian – vegan ❀

Leave a Reply

