Desert delicios sau mic-dejun sanatos? Orez cu lapte si agrise


Mic-dejun de post fara covrigi si pate vegetal? Poti sa incerci din cand in cand si ceva simplu, gustos si rapid, precum orezul cu lapte si fructe deshidratate ❤ Este un deliciu vegan – vegetarian de nota 10!

Iata de ce ingrediente ai nevoie pentru a pregati acest mic-dejun vegetarian:

  • 100 grame orez
  • 1/2 cana de lapte vegetal (migdale, ovaz, orez, soia samd)
  • 2 – linguri de zahar brun sau zahar de cocos sau sirop de artar
  • 1 mana de agrise sau orice alte fructe doriti.
  • esenta de vanilie, scortisoara, anason, cardamom etc.

Cum procedez eu pentru a pregati acest desert delicios?

  1. Spal orezul in mai multe ape si apoi il pun la fiert in apa suficienta.
  2. Cand orezul e fiert, sting focul si scurg apa in exces, daca a mai ramas.
  3. Adaug lapte vegetal si esenta de vanilie, scortisoara, anason, cardamom, ghimbir si orice alte condimente am la indemana pentru a face acest mic-dejun vegan – vegetarian mai aromat 🙂
  4. La final, adaug fructe deshidratate. Uneori adaug agrise, alteori prune uscate sau smochine, curmale, merisoare 🙂

Acest mic-dejun de post se poate lua si la pachet, intr-un borcan frumos 🙂 Puneti-l pe birou si mancati din el de cate ori vreti ceva dulce, ceva de rontait, ceva de „gustare” :)) Asa va asigurati ca nu va mai ingrasati si ca va hraniti sanatos ❤

Sa aveti succes in tot ce faceti!

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.