Desert delicios sau mic-dejun sanatos? Orez cu lapte si agrise


Mic-dejun de post fara covrigi si pate vegetal? Poti sa incerci din cand in cand si ceva simplu, gustos si rapid, precum orezul cu lapte si fructe deshidratate ā¤ Este un deliciu vegan – vegetarian de nota 10!

Iata de ce ingrediente ai nevoie pentru a pregati acest mic-dejun vegetarian:

  • 100 grame orez
  • 1/2 cana de lapte vegetal (migdale, ovaz, orez, soia samd)
  • 2 – linguri de zahar brun sau zahar de cocos sau sirop de artar
  • 1 mana de agrise sau orice alte fructe doriti.
  • esenta de vanilie, scortisoara, anason, cardamom etc.

Cum procedez eu pentru a pregati acest desert delicios?

  1. Spal orezul in mai multe ape si apoi il pun la fiert in apa suficienta.
  2. Cand orezul e fiert, sting focul si scurg apa in exces, daca a mai ramas.
  3. Adaug lapte vegetal si esenta de vanilie, scortisoara, anason, cardamom, ghimbir si orice alte condimente am la indemana pentru a face acest mic-dejun vegan – vegetarian mai aromat šŸ™‚
  4. La final, adaug fructe deshidratate. Uneori adaug agrise, alteori prune uscate sau smochine, curmale, merisoare šŸ™‚

Acest mic-dejun de post se poate lua si la pachet, intr-un borcan frumos šŸ™‚ Puneti-l pe birou si mancati din el de cate ori vreti ceva dulce, ceva de rontait, ceva de “gustare” :)) Asa va asigurati ca nu va mai ingrasati si ca va hraniti sanatos ā¤

Sa aveti succes in tot ce faceti!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s