Cina

Cina ar trebui sa fie simpla, sa nu ingreuneze digestia. In curand organismul se va pregati sa intre in repaus. Este un fel de shutdown de care ar trebui sa beneficieze in fiecare seara. Si in calcul ar trebui sa intre si sistemul digestiv.

Unii oameni mananca seara cine grele si in cantitati mari. Se culca si ei, ca tot omu’ si a doua zi se trezesc obositi. Nu au dormit bine. Si e si normal fiindca in timp ce ei incercau sa traga un pui de somn, sistemul digestiv inca mai lucra. Peste program, da.

Va propun cine simple, in cantitati mici. Folositi ingrediente naturale si satioase, consistente. Combinati legume cu verdeturi aromatice, orez cu legume cat mai simple si folositi boluri mici :)) Cina trebuie sa fie usoara.

Iata ce retete culinare vegane si vegetariene va propun eu pentru o cina sanatoasa:

23 de cine vegane sanatoase si simplu de preparat

Cina vegetariana delicioasa 🙂 Simplu, gustos si sanatos

Cartofi la cuptor in stil provencal: Reteta vegana simpla

12 retete vegetariene sanatoase. Gateste rapid si simplu cu doar 10 ingrediente de baza

Paste cu dovlecei si rosii cu salata de valeriana: Vegan, simplu si gustos

Paste integrale cu ciuperci si sos de rosii cu busuioc: Reteta vegana rapida

Orez cu ciuperci si salata de sfecla rosie. Cea mai gustoasa cina vegana ever 🙂

Cina vegana sanatoasa: Piure de cartofi, mazare si ciuperci pleurotus

Paste primavera: Paste cu legume asortate in stil vegan

Paste cu broccoli si sos de rosii: Reteta vegana rapida si foarte sanatoasa

Legume asortate la cuptor: Reteta vegana simpla, rapida, sanatoasa

Reteta vegana in 15 minute: Spaghetti aglio, olio e peperoncino

Pasta peperone, spinaci, prezzemolo e cipolle

Pasta prezzemolo a la primavera. Mancare vegana de cinci stele, la tine in cucina 🙂